بارش درزندان
نوشته    نذیرظفر نوشته نذیرظفر

 با تاثر از تو قیف و اعتصاب غذایی استاد گرانقدر ؛ منتقد بامنطق و شاعر والا و ژور نا لیست سر شناس محب جان بارش مطلع شدم که با عث رنج خاطرم گردید با وجودیکه جناب بارش قهر مان با رگ و خون خود شاهد دیدن یک حکو مت نمونه از بی عدالتی ؛ فساد ؛ دزدی ؛ قتل ؛ تعصب؛ دین فروشی ؛وطنفروشی؛غیرت فروشی زبان ستیزی ؛وقبیله گرایی است؛از تمام فر هنگیان که امکانات خدمت را دارند صمیمانه و برادرانه خواهشمندم با هر امکانات دست داشته در رهایی این بلبل بوستان وطن و گل سر سبد دانشگاه کابل بزل مساعی بخرچ د هند  .

لازم میبینم تا با تحر یر نکاتی چند همو طنان و فر هنگیان ما را در شناخت حکو مت یزیدی و جبار کرزی و همدستان متعصب و بی شرم وی ؛فروغ آگاهی دهم.

از زمان بقدرت رسیدن این مداح چپن پوش تا کنون در داخل کشور ده ها فر هنگی و ژو نالیست و قلم بدست ما به بهانه های مختلف راهی زندان میشوند در حا لیکه دزدان ؛ جنگ سالاران دو زنه و سه زنه ؛ قاچاقبران مواد مخدر ؛ کا بل چورک ها ( دزدان که زمین های شیر پور را بهم تقسیم کردند)دین فروشان وهابی ؛همجنس بازان و غدار های مسجدی ؛چپاولگران دارایهای عامه ؛ طالبان مخفی در کا بینه همه و همه آزاد اند و با زن و فر زند شان در تعیش زنده گی میکنند و محب بارش در بد ترین زندان بسر میبرد .این کدام عدالت است؟ عدالت حکو مت یزید ابن معاویه لعنت الله

اگر محب بارش مسلح میبود ؛یک یا چند تن از مفسدین را از بین میبرد و بعدا در زندان میرفت درآن صورت حق همین حکو مت  بود که وی را زندانی میکرد ؛ این که از 30 سال به این طرف تنها من شاهد هستم که با قلم سرو کار دارد  ؛ اهل قلم قاتل نیست ؛ اهل قلم جنایتکار نیست ؛ حکو مت کابل با امراض روانی دچار شده و نمیداند که زندان جای کیست ؛ گاهی یک اهل قلم و زما نی دیگر ی را در محبس روانه میکنند ؛ این ریشداران بی منطق در برابر خدا و روز آخرت چه جوابی دارند؟ تیکه داران دین که در کر سی های رشوت ستانی چرخک می زنند ؛ آیا به آخرت باور دارند؟ اگر باور میداشتند به این کار ها و جنا یات دست نمی زدند.

بیائید با متانت و جوانمردی قضاوت کنیم یک استاد دانشگاه در هر ملیت و مذ هب که باشد در حقیقت آموزگار است ؛ پدر معنوی است ؛ فرزند ملت را با خون دل و معاش بخور نمیر درس میدهد ؛فرضا اگر کدام خطای هم داشته باشد باید با وی مراعات کرد در حا لیکه استادان ما هیچکدام سهو و خطایی ندارندفقط خطای شان این است که بطرف علم و دانش رفته اند ودر کوه برای دزدی با لا نشده اند و همین محب بارش در ادوار گذشته و حال امکانات زیاد داشت تا خود را در کر سی های فر ما یشی در خارج مقرر کند و شا یستگی هم دارد مگر وجدان قوی وی را اجازه نمیداد و نمید هد تا این کا را کند ودر حا ل حا ضر صد ها بیسواد در سفارت های افغانی در خارج از کشور ( حتی در سفارت افغانستان در امر یکا )وظایف دیپلو ما سی را پیش میبرند که با دیدن و صحبت شان آدم مرگ خود را از خدا میخواهد ؛ اینها همه شواهدی از یک حکو مت مسخره است .

حکو مت کا بل حاضر است با طالبان کثیف و نا نجیب و غدار دست دوستی دهد و چلتار پوشان عیاش عرب را هم واسته قرار میدهد تا آشتی صورت گیرد؛ مگر استاد دانشگاه خود را در زابل زندانی میکند .......

پا کستانی های اجیر و جنایتکار را شبانه از زندان میکشند و به کشور شان تسلیم میکنند اما فر زندان مادر وطن را در سلول های زندان به امراض روحی و جسمی  گر فتار میکنند و نان آوران را حبس میکنند و دو نان را نان میدهند.اینها اگر به خدا باور ندارند باید به تاریخ باورکنندکه بار کج به منزل نمی رسدو من باور کامل دارم که محب بارش از زندان و شکنجه ترس ندارد و با زبان گو یا اش همیشه حقایق را بر ملا میکند و از بارگاه لا یزال رهایی هر چه زود تر این استاد را از شرور اشرار خواهانم .


May 28th, 2010


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
مسايل اجتماعي